The Street War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


two enemies, two groeps, in a city
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 discotheek

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 7:34 pm

doe het even via een link sorry ben lui

http://www.google.nl/imgres?q=discotheek&um=1&hl=nl&biw=1441&bih=611&tbm=isch&tbnid=6QhejgtkDKaxRM:&imgrefurl=http://www.reizennaarthailand.nl/algemene-informatie/cultuur/amusement/&docid=y46S-AZUb_0x3M&imgurl=http://www.reizennaarthailand.nl/images/pics/360x240/discotheek-thailand.png&w=360&h=240&ei=IBW4Toq_CYbu-ga278CEBg&zoom=1&iact=hc&vpx=1118&vpy=107&dur=5412&hovh=183&hovw=275&tx=242&ty=102&sig=114199800293268353659&page=1&tbnh=115&tbnw=155&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:13,s:0
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 7:48 pm

Lj stond tegen de reling aan geleunt en hij staarde na de mensen onderzich en bekeek ze aandachtig terwijl hij zo nu en dan een slokje van zijn bier en hij vond het heerlijk zoon avondje weer er uit kunnen als je de dag er na vrij hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:04 pm

Regina zag Lj staan en ze wurmde zich tussen de mensen door zodat ze naast hem kon gaan staan. Ze had een wijntje in haar hand en droeg een topje met daaronder een kort rokje. "Hej." glimlachte ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:14 pm

hey schoonheid, ook aant genieten. zegt Lj met een grijns en keek haar aan ze was zo groot geworden maar hij bleef haar zien als zijn kleine zusje en dat zou altijd zo blijven ook. kijk je wel uit met alchol in je bloed morgen vroeg, zegt hij dan en gaf haar een speelse tik en hij dronk van zijn biertje
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:18 pm

Regina rolde geamuseerd met haar ogen en gaf hem een zacht duwtje terug. "Kijk zelf maar uit." zei ze lachend en ze nam een slokje van haar wijn. "Het is wel warm hierbinnen vind je niet?" vroeg ze vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:22 pm

Lj grinnikte. kom op je weet tot ik geen problemen zoek. zegt hij en hij liep naar de bar en pakte nu een wiskey en rekende af en aan zijn lopen merkte je tot hij er al een aantal op maar aan zij spraak hoorde je het niet, maar morgen kon hij toch uit slapen en hij wenkte regina, kom op dan gaan we naar buiten. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:24 pm

Regina keek geamuseerd naar zijn loopje en liep toen met hem mee. "Het is maar goed dat je morgen vrij bent." zei ze plagend terwijl ze doorliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:27 pm

armell keek wat verveeld naar het gebouw waar gabi hem naar had gewezen. "ugh dit is toch niet te geloven...." hij haatte die techno troep dat ze draaiden. hij ging naar binnen en zag dat het vol met mensen stond...maar agentje was niet moeilijk te spotten...hij leek een neus te hebben voor mensen die hij niet mocht...hij grijnsde. "and so the game begins." hij mengde zich in de mensen massa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:28 pm

jah he...maar je weet tot ik nooit doe drinken met werk veel en veel te gevaarlijk, zegt hij en hij liep door. dan ken ik mijn lichaam niet berijken met mijn vecht techniek, zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:31 pm

Regina grijnsde. "Dat is de reden dat ik nooit teveel drink, het is eigenlijk alleen maar troep die zooi.. Al is het lekker." ze ging door de hoofdingang weer naar buiten en ze wachtte tot Lj er ook was. "Dus wat ga je morgen doen?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:36 pm

armell had hen naar buiten zien gaan en volgde hen. hij verschuilde zich in de schaduw van de nacht, net buiten het bereik van het licht van de straatlantaarns en discolichten. agentje bleek een vriendin mee te hebben....en die had nog niet zo veel gedronken als dat hij lief had gehad. zijn doelwit echter...was al aardig ver heen, concludeerde hij aan de manier waarop die liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:37 pm

Lj kwam buiten en viel gelijk bijna door de temperatuur verschil dat gaf de alchol een etra duwtje en hij bleef eventjes staan en ging dan tegen de muur aan staan en nam een slok van het drinken en hij grijnst naar regina. ach die enne keer tot ik het doe in zo langetijd. glimlacht hij, en tuurlijk heel lang uitslapen

sorry kreeg die bericht niet te zien :O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:39 pm

Regina glimlachte en rolde met haar ogen. "Als je me maar thuis brengt vind ik alles best." zei ze en ze ging ook tegen de muur aan staan. "Hopelijk wordt het morgen een beetje een rustig dagje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:46 pm

Zal ik je dan nu brengen, ik ga dadelijk met een vriend nog naar een andere discotheek namelijk. zegt Lj en hij ging met een hand door haar haren heen en hij begon te lopen hij wist tot het niet ver was 2 straatjes.

niet veel later thuis.
zo je bent er. glimlacht hij tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:49 pm

armell was hen gevolgd...hij had begrepen dat hij haar weg bracht...en het huis stond in een verlaten straat...het was alsof hij wilde dat hij gevangen werd (Razz) hij wachtte in het donker tot de deur dicht was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:49 pm

Regina glimlachte en ze pakte haar sleutel toen ze het piepkleine appartementje bereikt hadden. "Maak je het niet te gek vannacht?" vroeg ze bezorgd. "Je weet maar nooit wie je tegen komt op straat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:52 pm

Lj glimlachte. regina ik ben niet alleen ik heb nog iemand bij me en daarblij de gene die me ooit zou willen pakken is dood. zegt hij en hij omhelsde haar kort en stevig en toen zwaaide hij naar haar, morgen om 5 uur bel ik je wel hoe het op het werk is ben ik misschien al wakker, grinnikt hij en hij begon weg te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:56 pm

met dat hij naar de straat draaide stond armell achter hem. "hallo agentje." hij speelde met een dolk in zijn handen. "maak geen geluid of aanstalten om je vriendinnetje te waarschuwen, of ik zal mijn afspraak niet kunnen houden." hij grijnsde naar lj.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 8:57 pm

Regina glimlachte. "Oke, daar houd ik je aan." antwoordde ze glimlachend en ze ging naar binnen. Ze was blij om vrienden te zijn met Lj, hij was zo lief en zorgzaam voor haar. Dat had ze nooit in haar leven gekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 9:01 pm

Lj keek even veerbaast maar schrok niet, maar bij het woordt agentje kende hij hem weer en zijn ogen vernouwde zich en hij keek naar de dolk. kom op zeg. sist hij en bij dat antwoord maakt hij een soepele beweging en weet nog net de dolk uit de hand van armell te schoppen en hij wankelde heel lichtjes toen hij zijn houding terug aan nam. hij was niet van pla zich zomaar gewonnen te geven no way en hij gooide de vuilnisbak naast zich richting armell en hij begon te rennen(weliswaar wat wankelig)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 9:07 pm

armell zuchte toen de dolk uit zijn hand werd geschopt en sloeg zonder moeite de vuilnisbak aan de kant. "maak het me nou niet moeilijker agentje...ik ben van naturen een lui persoon." hij rende achter lj aan en haalde hem met gemak in.."wat is er agentje? niet meer zo helder?" hij schopte een been onder lj vandaan zodat hij viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 9:12 pm

Lj kwam slippent tot stilstand en keek armell kwaad aan waarom moest hij hem tegen komen uitgerekent nu en hij voelde hoe hij onderuit getrapt werd en hij viel op de grond en hij was even versuft maar dan draait hij een rontje en schopt naar de benen van armell en hij kwam recht en wankelde nu meer doordat hij gedraait had en hij trok nu ineens zijn pistool en richte die op armell. blijf staan sist hij dreigent
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 9:14 pm

Regina hoorde lawaai op straat en ze greep haar pistool en stormde de trap af naar buiten de straat in. Ze zag aan het eind van de straat Lj samen met iemand die ze herkende als terrorist. Ze verschool zich achter een omgeslagen vuilnisbak en wachtte af wat er zou gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 9:16 pm

armell ontweek de trap en begon hard te lachen toen hij een pistool pakte. "oh agentje...volgens mij moet ik meer van je vresen als je NIET op mij right." hij sloeg het pistool uit de handen van lj en sloeg hem in het gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Emptyma nov 07, 2011 9:18 pm

Regina richtte haar pistool op Armell maar ze moest voorzichtig zijn zodat ze niet Lj zou raken. Ze kneep een oog dicht en zag dat ze vanaf het punt waar ze stond het beste in zijn been of schouder kon schieten. Dan was hij in ieder geval gewond en kon Lj weg komen. Ze richtte op de schouder van de man en haalde de trekker van haar pistool over. Met een harde knal verliet de kogel de gun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





discotheek  Empty
BerichtOnderwerp: Re: discotheek    discotheek  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
discotheek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Street War :: Neutraal gebeid-
Ga naar: