The Street War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


two enemies, two groeps, in a city
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 gang ctu

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: gang ctu    gang ctu       Emptydi nov 01, 2011 3:24 pm

gang ctu       Corrid10
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 9:52 pm

Regina liep rustig door de gang van het CTU gebouw. Het was een rustige dag vandaag, haast te rustig, waarschijnlijk zou de hel straks wel weer los breken, maar dat maakte niet uit. Ze was er meer dan klaar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 9:57 pm

Lj kwam net van de ziekenboeg af iedere week moest hij er minstes 3 keer heen. maar hij kon er ook niks aan doen hij was altijd zo geficseerd om zijn doel te berijken en tja dan vergat je nog wel eens dingen, en hij liep na denkent door maar hij stopte net optijd voor hij tegen regina op bodste.'oeps sorry dat ging nog net goed. bekent hij met een speelse grijns. hij wist tot zei zijn zusje was maar hij durfde haar er niks over te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:05 pm

Regina schrok op uit haar gedachten en keek naar Lj. Ze glimlachte en haalde haar schouders op. "Inderdaad, maar het maakt natuurlijk niet uit ik kan wel tegen een stootje." zei ze en ze keek hem geamuseerd aan. "Kom je weer van de ziekeboeg af?" ze mocht Lj graag, ze had geen idee dat het haar broer was maar ze had een goede band met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:09 pm

gelukkig maar.'zegt Lj en knipoogde naar regina en hij keek dan even naar de grond en haar weer aan. jep, maar het was deze keer niet mijn schuld. zegt hij verdedigent, en daarbij het was enkel en alleen een schrammetje. maar hoe was je dag. vraagt hij dan en hij leunde tegen de muur aan. hij vond het altijd leuk om met haar te praten, maar sommige viel het op tot hij soms wat beschermend over haar was maar dit probeerde hij niet te laten zien natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:13 pm

Regina ging met haar rug tegen de muur staan en ze keek naar hem. "Dat zal wel." zei ze geamuseerd. "Mijn dag was rustig.. Er is niet echt veel gebeurt, best saai. Hopelijk komt er vanavond wat meer actie in het spel." ze keek hem aan. Ze wist dat hij sommige acties te gevaarlijk vond voor haar, maar dat sloeg natuurlijk nergens op vond ze zelf, ze was sterk en wist goed wat ze deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:25 pm

nou ik hou wel eens van een beedje rust hoor. zegt hij plagent en stak zijn tong even naar haar uit. Maar je hebt gelijk de hel zal dadelijk wel weer los barsten en dan heb jij je actie'zegt hij en hij keek naar het plafon hij kon soms genieten van de rust. maar hij bleef altijd waakzaam hij vertrouwde door zijn werk veel dingen niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:33 pm

"Als je rust wil dat moet je in een kantoor gaan werken." zei Regina plagend. "Of in een boekhandel of iets degelijks. Want hier heb je nooit echt rust. Alleen maar alertheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:39 pm

lajeblieft reg ik ga dood in een pak als ik dat langer dan een uur aan heb dat weetje toch. zegt Lj en hij keek regina aan, je weet ook tot ik geen boeken lees en wat actie hoort bij het leven maar een dagje rust is toch niet teveel gevraagt of wel. zegt hij tegen haar, hij nam niet snel vakantie en als hij het een keertje had dan was hij er wel blij mee en hij begon te lopen oer de gang. weetje ik heb morgen vrij grijnst hij dan blij
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 10:53 pm

Regina glimlachte naar hem. "Je weet dat ik je alleen maar plaag." zei ze grijnzend. "Een dagje vrij klinkt lekker, wat ga je doen?" vroeg ze nieuwsgierig en ze streek met haar hand door haar bruine haar. Ze nam zelf nooit vrij, ze was veel te dankbaar dat ze was opgevangen bij CTU en eindelijk echt kon leven, ze zou nooit vrij vragen tenzij het echt niet anders kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 11:00 pm

jah dat weet ik. glimlacht Lj naar regina en hij liep rustig door en plaatste bijden handen achterzijn hoofd. hmmm ik ga vanavond eens wat drinken thuis natuurlijk en dan lekker uit slapen en verder kijk ik nog wat ik ga doen. grijnst hij naar haar. wanneer heb jij voor het laatst vrij gehad vraagt hij met een schuin hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 11:04 pm

Regina liep rustig met hem mee. De hakken van haar laarzen klikte op de vloer. "Dat heb je wel verdient." zei ze. Toen hij de laatste vraag stelde moest ze nadenken. Ze wilde daar liever de nadruk niet op leggen aangezien hij het er waarschijnlijk toch niet mee eens zou zijn. "Toen ik was geschoten in mijn zij en niks meer kon." zei ze toen om toch wat op te noemen. Ze had alleen maar vrij als ze gewond was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 11:07 pm

Lj keek regina aan. voor jou zou het ook eens goed zijn een dagje vrij weetje, maar je moet zelf weten. zegt hij eerllijk en hij liep door
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 11:13 pm

Regina schudde haar hoofd. "Nee, daar heb ik geen behoefte aan." zei ze met een glimlach tegen hem. Natuurlijk was ze wel eens ontzettend moe maar ze voelde zich verplicht door te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 11:21 pm

Lj glimlachte naar haar, het is wat je wilt, zegt hij en hij liep rustig door. nou ik ga eens kijken bij de baas of hij een klusje heeft zegt hij, nou ik zie je zegt hij noh er achteraan en dan loopt hij weg naar diens kantoor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Emptyvr nov 04, 2011 11:33 pm

Regina liep met hem mee aangezien het ook haar plan was om een nieuwe opdracht te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gang ctu       Empty
BerichtOnderwerp: Re: gang ctu    gang ctu       Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gang ctu
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Street War :: ctu-
Ga naar: