two enemies, two groeps, in a city

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Lj´s appartement

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Regina

Aantal berichten: 64
Registratiedatum: 02-11-11

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:00 pm

Regina slikte en ze voelde dat alle woede langzaam was gezakt. "In het gevecht met Armell en Riley was je niet afstandelijk.. Doordat je mij wou helpen werd jezelf gepakt." zei ze zacht en ze ging naast hem zitten. "Het spijt me.. Dat ik mezelf zo op je af reageer" ze keek hem aan. "Ik weet dat het niet jou schuld is.."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lj
Black Moon
Black Moon

Aantal berichten: 308
Registratiedatum: 09-08-11

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:06 pm

Lj keek regina aan. riley weet alles van me en kan alles gebruiken en dat weet hij. zegt hij langzaam. en het maakt me niks uit tot ik gepakt werd ik wil jou beschermen omdat ik je toen niet kon beschermen doe ik het nu extra zo goed mogelijk. en je hebt wel gelijk ik had het je eerder moeten zeggen, en ik wilde je echt helpen toen maar ik ben niet veel ouder dan jou dus ik kon niks maken en dat spijt me heel erg, zegt hij en hij pakte regina op zijn schoot en sloeg zijn armen voorzichtig om haar heeen. ik laat niemand jou ooit ongestraft iets aan doen, fluistert hij dan in haar oor
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://rpgen.actieforum.com
Regina

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:10 pm

Regina liet aarzelend haar hoofd op zijn borst rusten. "Ik wil niet dat jij in de problemen komt omdat je me wil beschermen." zei ze zacht. "Ik ben een grote meid, ik kan nu prima voor mezelf zorgen.. Misschien is het je niet opgevallen maar ik ben sterk, goed in vechten en in verdedigen.. Ze krijgen me niet zomaar te pakken." Ze slikte en veegde een traan weg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lj
Black Moon
Black Moon

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:17 pm

regina ik weet tot je geen kleine meid meer bent, maar ik ken riley die is net als mij even koppig en rust niet voor die iets heeft, en ik wil niet tot hij jou pijndoet om te zorgen tot ik doe wat hij wilt oke,,,dus morgen op ctu doe ik wat ik van hen moet doen ik kan niet anders oke, blijf op je hoede en blijf sterk want na morge gaat alles er niet meer zo rustig aan toe...zegt hij en hij knuffelde haar. hij wist tot hij dingen moest doen die verboden waren en tot hij cel straf kon krijgen maar dat had hij voor regina er voor over, regina zelfs ik kan moeilijk recht staan tegen riley en armall geeft hij dan toe en laat haar langzaam los
Terug naar boven Go down
Regina

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:20 pm

Regina keek hem aan met grote bruine ogen. "Je kan niet doen wat ze willen..." zei ze zacht. "Je moet sterker zijn dan hun. Ik wil niet dat je voor hun klusjes oplost.. Op een gegeven moment zullen ze je misschien wel zo in hun greep hebben dat je bij ze hoort.. Ik wil niet dat je bij hun komt voor mij want dan zouden we wel eens elkaar vijanden kunnen worden.. Net als bij Riley, het zal gebeuren in kleine stapjes, je zal het zelf nauwlijks door hebben, dus begin er alsjeblieft niet aan."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lj
Black Moon
Black Moon

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:27 pm

regina...alsjeblieft maak het niet moeilijker dan het al is voor me....zegt Lj en hij keek omlaag. als ik het niet doe vinden ze je hoe dan ook...zegt hij dan en hij stond op nadat hij regina op de bank had gezet. je mag in mijn bed slapen vanacht, morgen wil ik tot je je een nieuw huis koopt en mij niet zegt waar het is...je krijgt van mij het geld wel. zegt hij en je merkte tot hij voorzorgs maat regelen was aant nemen een teken tot hij aan hon spel heild maar niet helemaal hun regels zou volgen.
Terug naar boven Go down
Regina

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   zo nov 13, 2011 10:32 pm

Regina kwam overeind en ze keek hem aan. "Ik ga niet eens geld van je aannemen." zei ze toen. "En al helemaal niet als je dit allemaal doet voor mij want het gaat niet om mij maar om jou. Zoals ik al zei, op een gegeven moment ben je één van hun want anders zullen ze mij wel vinden om je een van hen te maken. Dat laat ik niet gebeuren. Je weet hoe achterbaks ze zijn." ze sloeg haar armen koppig over elkaar heen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lj
Black Moon
Black Moon

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   ma nov 14, 2011 7:16 am

Lj keek regina aan en zijn blik was koppig, en hijj schudde zijn hoofd.´regina ik blijf altijd op de goede weg, zegt hij tegen haar, anders was ik al lang overgelope geweest als je na gaat hoevaak ik gevangen heb gezeten, zegt hij eerlijk. maar ze weten tot ze mij krijgen via jou. zucht hij en hij legde een hand tegen zijn hoofd. we gaan maar eerst slapen en kijken morge verder zegt hij.
Terug naar boven Go down
Regina

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   ma nov 14, 2011 12:23 pm

Regina woest dat het weinig tot geen zin had om erover door te gaan maar ze gaf zich niet gewonnen. "oké we hebben het er nog over. Maar ik weiger onder te duiken ik blijf gewoon mijn werk doen." zei ze en ze ging naar zijn kamer. "dus dan weet je dat."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Lj
Black Moon
Black Moon

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   ma nov 14, 2011 6:58 pm

Lj keek regina na en glimlachte waterig en daarna ging hij op de bank liggen met een plof, en hij maakte zich zorgen om wat er ging gebeuren en hij legde zijn pistool onder zijn kussen en hij viel in slaap
Terug naar boven Go down
Regina

BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   ma nov 14, 2011 7:01 pm

Regina ging in zijn bed liggen. Ze had eigenlijk gehoopt dat Lj bij haar zou komen liggen. Maar helaas. Ze sloot haar ogen en viel na een tijdje in slaap.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Lj´s appartement

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Street War :: ctu-