The Street War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


two enemies, two groeps, in a city
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Lj´s appartement

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 8:45 pm

oke Lj´s huis
afbeelding komt nog
-----

lj liep zijn appartementje binnen en sloot de deur nadat regina binnen was en hij keek na de grond hij had toegestemt met de terroristen als ze regina maar niks deden. gaat het met je. vraagt hij dan bezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 8:57 pm

Regina liep zwijgend naar binnen en keek strak voor zich uit. "Het gaat.." zei ze kortaf. Ze had zich al de hele tijd ingehouden. Ze wist nog steeds niet wat ze voelde over de leugen.. Ze wilde niet boos worden maar ze voelde zoveel woede in haar lijf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 9:07 pm

Lj bekeek haar en zag niks ernstigs en hij zuchte. gooi al je woede er maar uit daar heb je recht op. zegt hij dan tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 9:09 pm

Regina slikte en draaide zich toen met een ruk naar hem toe. In haar ogen brandde tranen. "Waarom heb je me het nooit verteld?" vroeg ze en ze probeerde zichzelf te beheersen. "En waar was je al die jaren, toen ik je nodig had?! Je hebt geen idee wat ik heb doorgemaakt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 9:24 pm

Lj keek haar aan in zijn ogen zag je ook de pijn. ik heb het je niet vertelt omdat ik nag niet over het veraad van riley heen was want toen was jij er pas...en omdat ik bang waas voor het verwijt van jaren weg zijn. en tot ik die jaren er niet was heeft te maken met onze vader ik durfde niet terug hij heeft een litteken achter gelaten waar ik bijna aan dood ging, ik weet niet wat die jullie vertelt heeft maar ik zou nooit weg lopen zonder jou, en mama. zegt Lj en hij heild even een pauze en het was duidelijk tot hij er moeite mee had. maar ik ben ooit terug gegaan maar toen was je er niet meer. zegt hij teleur gestelt en bezament tot hij niet eerder was gegaan en hij ging op de bank zitten. het spijt me van die jaren....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 9:32 pm

"Het spijt me maakt al die jaren niet goed. Het spijt me zal nooit het geweld van mijn vader terugdraaien. Ik heb 16 jaar vast gezeten in dat huis terwijl onze vader zich uitleefde met zijn vuisten op mij en onze moeder. Het spijt me zal niet veranderen dat ik op staat ben beland en het spijt me zal nooit veranderen wat die jongen die zei dat ik bij hem kon blijven tot ik een beter huis had mij heeft aangedaan!" ze werd langzaam steeds kwader. Haar leven was een hel geweest en toch had Lj nooit het idee gehad om haar de waarheid te vertellen.. Hij zei dat hij had geprobeerd haar daar weg te halen maar daar had hij lang op zitten wachten aangezien ze pas 3 jaar geleden het huis had kunnen verlaten. Hij had haar 16 jaar laten stikken waardoor ze vervolgens ook nog eens werd op gesloten door een viespeuk die de meest akelige dingen bij haar had gedaan. Ze wist dat hij niet veel wist over wat er gebeurt was nadat ze het huis had verlaten, dat had ze nooit aan iemand verteld. Maar het was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 9:38 pm

ik weet ook tot het al die jaren niet goed maakt, maar ik was nog maar een kind die zijn eigen vader niet de baas kon, kan ik het helpen tot hij me neer schoot.....ik ben niet niks voor niks bij de ctu gegaan want toen ik terug ging om jou te halen heb ik iets wat een agent nooit mag doen toch gedaan ik heb hem neer geschoten. snauwt hij tegen winter....en ik wist niet waar je was of tot je nog leefde ik ...en hij zuchte en stond op en liep door de kamer heen. ik heb het riley toen vertelt toen ik je voor het eerst had gezien je ag er zo slecht uit en ik storte in ik ben een dag buiten westen geweest en heb alles bij een geschreeuwt en hij vroeg wie regina was en toen heb ik hem alles uit gelegt...2 weken later verrade hij ctu...en ik was bang om je de waarheid te vertellen en stelde het uit.zegt hij zachtjes dan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 9:43 pm

"Als je me het meteen verteld had was er niks aan de hand geweest! Je probeerde gewoon je eigen hachje te redden. Als die Riley van je het niet gezegd had dan was ik er waarschijnlijk nooit achter gekomen." beet Regina hem toe. "Heb je enig idee hoe makkelijk hij ons beide kon gebruiken doordat jij zoiets stoms geheim voor me hebt gehouden? Wil je weten wat er met me gebeurt is nadat ik eindelijk erin slaagde om weg te lopen?" hij zou het nu weten ook. Het was zijn schuld, hij had veel eerder voor haar terug moeten komen, dan was er niks aan de hand geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:09 pm

je hebt gelijk ik had het je eerder moeten vertellen maar die tijd kan ik niet meer terug draaien, en ik had het je wel ooit vertelt op een goed moment misschien als ik gestopt was met deze baan want je weet net als ik tot heel veel mensen me het liefste dood zien, en hij kon me toch al gebruiken ook al had ik het niet geheim gehouden voor je, sist Lj nu ook kwaad hoe kon hij haar de schuld er van geven. en jah vertel maar wat er met je gebeurt is, zegt hij en gooide zijn handen er bij in de lucht hij wist al lang wat er gebeurt was maar hij wilde het van haar zelf horen. zijn ogen stonde pijnlijk en verdrietig, snapte ze dan niet tot hij haar probeerde te beschermen en tot het voor hem ook niet makkelijk was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:15 pm

"Iedereen weet hoe overdreven beschermend je over me bent, ze hadden me toch wel gebruikt al wisten ze niet dat ik je zusje was." wierp Regina hem toe. "Ik heb meer dan een jaar opgesloten gezeten in een verlaten huis samen met een jongen man die verslaafd was aan lugubere seksspelletjes. Hij leek erg aardig toen ik met hem mee ging, ik had onderdak nodig. Helaas had ik niet door wat er onder schuilde. Als jij eerder was teruggekomen was dat nooit gebeurt. En kom alsjeblieft niet aan met het verhaal van dat je nog een kind was want ik heb tot halverwege mijn 16e daar gezeten. Toen was je geen kind meer." en woedende traan rolde over haar wang. "Als je echt altijd van me hield had je me beschermd. Je wist hoe onze vader was. Toch hem je me als een arme peuter van 4 daar achter gelaten. Angstig en alleen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:24 pm

Lj hoorde de preek aan en die deed hem pijn en toen ze begon over tot hij geen kind meer was knapte bij hem de roden draat en hij draaide zich woedent naar haar om. hoe durf je dat te zeggen.... ik ben amper 2 jaaar ouder dan jou en meen je tot ik uit vrije wil vertrok anders had ik je heus mee genomen maar nee ik vertrok niet uit vrije wil, onze vader nam me mee en heeft me neer geschoten en voor dood achter gelaten...schreeuwt hij woedent maar pijnlijk tegen haar en hij keerde haar dan de rug toe toen hij tranen voelde lopen,´ga naar huis...sist hij dan tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:28 pm

"Je liet me achter terwijl je wist dat misschien wel hetzelfde lot zou ondergaan!" beet Winter hem toe. "Luister, ik ben boos om het verleden maar het was een stuk minder erg geweest als je eerlijk tegen me was geweest vanaf het moment dat je me herkende. Ik kon je niet meer herkennen omdat ik te jong was.. Weet je hoe vaak ik had gedroomd dat je er voor me was? Ik wilde zo graag mijn grote broer tegenkomen.. Terugvinden en nu blijkt hij al een jaar aan mijn zijde te staan.. Hoe kon je dat voor jezelf houden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:39 pm

IK HEB JE NIET ACHTER GELATEN...schreeuwt Lj en hij draaide zich om en de tranen liepen van zijn wangen af, snap je nog niet waarom ik het je niet durfde te vertellen door die verwijten wat je allenmaal naar me maakt, alsof ik het allenmaal schuld ben, snauwt hij dan en hij trok zijn shirt uit en hij wees naar zijn scouder waar een flink litteken zat van een schotwond, maar hij had nog veel meer littekens over zijn lichaam lopen. is dit niet genoeg bewijs tot ik toen ik neer geschoten werd bijna het loodje legde, en denk je tot ik nooit over jou gedroomt heb... en ik kon het voor me zelf houden door dat ik wist tot ik meer vijanden heb dan vrienden, zegt hij en zijn hele lichaam trilde van woede en hij draaide zijn rug naar haar toe waar je ook het litteken zag van de schot wond
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:47 pm

"IK GELOOF JE BEST IK BEN GEWOON KWAAD." schreeuwde Regina terug en ze trok kwaad ook haar jurkje uit, ze ging vandaag niet moeilijk doen over haar ondergoed. Het kon haar allemaal helemaal niet schelen nu. Haar lijf was net als dat van Lj gehavend. "Wil je de rest ook zien? Want ook dat is verminkt. Dus probeer alsjeblieft geen punt te maken daarmee." de tranen van woede en pijn uit het verleden stroomde over haar wangen. "Ik heb ook geleden. Ik heb geleden tot ik van straat werd geraapt door de CTU.. Tot vlak voor mijn 18e verjaardag.. Hoe denk je anders dat ik zo hard ben geworden? Hoe ik zo sterk ben geworden.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 10:55 pm

Lj keek naar regina en er stroomde nog wat tranen over zijn wangen,´ik snap tot je geleden is maar waarom doe je alsof het mijn schuld is...´vraag hij dan minder kwaad maar duidelijk verdrietig en hij bekeek haar littekens en hij voelde weer een schuldgevoel op komen een die hij al jaren niet meer zo erg gevoeld had. waarom had hij niet eerder kunnen terug gaan waarom had hun vader hem toen neer geschoten.´denk je tot ik niet wist waarom je zo hart bent geworden, is het jou dan ook nooit opgevallen tot ik afstandelijk tegen je doe buiten ctu op een missie net doe alsof je niet bestaat voor me. ik deed het voor een rede regina. zegt hij en hij ging weer zitten op de bank hij was dood op hij wilde geen ruzie meer maken en de tranen liepen over zijn wangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:00 pm

Regina slikte en ze voelde dat alle woede langzaam was gezakt. "In het gevecht met Armell en Riley was je niet afstandelijk.. Doordat je mij wou helpen werd jezelf gepakt." zei ze zacht en ze ging naast hem zitten. "Het spijt me.. Dat ik mezelf zo op je af reageer" ze keek hem aan. "Ik weet dat het niet jou schuld is.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:06 pm

Lj keek regina aan. riley weet alles van me en kan alles gebruiken en dat weet hij. zegt hij langzaam. en het maakt me niks uit tot ik gepakt werd ik wil jou beschermen omdat ik je toen niet kon beschermen doe ik het nu extra zo goed mogelijk. en je hebt wel gelijk ik had het je eerder moeten zeggen, en ik wilde je echt helpen toen maar ik ben niet veel ouder dan jou dus ik kon niks maken en dat spijt me heel erg, zegt hij en hij pakte regina op zijn schoot en sloeg zijn armen voorzichtig om haar heeen. ik laat niemand jou ooit ongestraft iets aan doen, fluistert hij dan in haar oor
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:10 pm

Regina liet aarzelend haar hoofd op zijn borst rusten. "Ik wil niet dat jij in de problemen komt omdat je me wil beschermen." zei ze zacht. "Ik ben een grote meid, ik kan nu prima voor mezelf zorgen.. Misschien is het je niet opgevallen maar ik ben sterk, goed in vechten en in verdedigen.. Ze krijgen me niet zomaar te pakken." Ze slikte en veegde een traan weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:17 pm

regina ik weet tot je geen kleine meid meer bent, maar ik ken riley die is net als mij even koppig en rust niet voor die iets heeft, en ik wil niet tot hij jou pijndoet om te zorgen tot ik doe wat hij wilt oke,,,dus morgen op ctu doe ik wat ik van hen moet doen ik kan niet anders oke, blijf op je hoede en blijf sterk want na morge gaat alles er niet meer zo rustig aan toe...zegt hij en hij knuffelde haar. hij wist tot hij dingen moest doen die verboden waren en tot hij cel straf kon krijgen maar dat had hij voor regina er voor over, regina zelfs ik kan moeilijk recht staan tegen riley en armall geeft hij dan toe en laat haar langzaam los
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:20 pm

Regina keek hem aan met grote bruine ogen. "Je kan niet doen wat ze willen..." zei ze zacht. "Je moet sterker zijn dan hun. Ik wil niet dat je voor hun klusjes oplost.. Op een gegeven moment zullen ze je misschien wel zo in hun greep hebben dat je bij ze hoort.. Ik wil niet dat je bij hun komt voor mij want dan zouden we wel eens elkaar vijanden kunnen worden.. Net als bij Riley, het zal gebeuren in kleine stapjes, je zal het zelf nauwlijks door hebben, dus begin er alsjeblieft niet aan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:27 pm

regina...alsjeblieft maak het niet moeilijker dan het al is voor me....zegt Lj en hij keek omlaag. als ik het niet doe vinden ze je hoe dan ook...zegt hij dan en hij stond op nadat hij regina op de bank had gezet. je mag in mijn bed slapen vanacht, morgen wil ik tot je je een nieuw huis koopt en mij niet zegt waar het is...je krijgt van mij het geld wel. zegt hij en je merkte tot hij voorzorgs maat regelen was aant nemen een teken tot hij aan hon spel heild maar niet helemaal hun regels zou volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyzo nov 13, 2011 11:32 pm

Regina kwam overeind en ze keek hem aan. "Ik ga niet eens geld van je aannemen." zei ze toen. "En al helemaal niet als je dit allemaal doet voor mij want het gaat niet om mij maar om jou. Zoals ik al zei, op een gegeven moment ben je één van hun want anders zullen ze mij wel vinden om je een van hen te maken. Dat laat ik niet gebeuren. Je weet hoe achterbaks ze zijn." ze sloeg haar armen koppig over elkaar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyma nov 14, 2011 8:16 am

Lj keek regina aan en zijn blik was koppig, en hijj schudde zijn hoofd.´regina ik blijf altijd op de goede weg, zegt hij tegen haar, anders was ik al lang overgelope geweest als je na gaat hoevaak ik gevangen heb gezeten, zegt hij eerlijk. maar ze weten tot ze mij krijgen via jou. zucht hij en hij legde een hand tegen zijn hoofd. we gaan maar eerst slapen en kijken morge verder zegt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Regina

Regina


Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 02-11-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyma nov 14, 2011 1:23 pm

Regina woest dat het weinig tot geen zin had om erover door te gaan maar ze gaf zich niet gewonnen. "oké we hebben het er nog over. Maar ik weiger onder te duiken ik blijf gewoon mijn werk doen." zei ze en ze ging naar zijn kamer. "dus dan weet je dat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Emptyma nov 14, 2011 7:58 pm

Lj keek regina na en glimlachte waterig en daarna ging hij op de bank liggen met een plof, en hij maakte zich zorgen om wat er ging gebeuren en hij legde zijn pistool onder zijn kussen en hij viel in slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Lj´s appartement Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lj´s appartement   Lj´s appartement Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lj´s appartement
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Street War :: ctu-
Ga naar: