The Street War
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


two enemies, two groeps, in a city
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 villa noir

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 10:56 pm

het huis van Armell Noir
villa noir 175-million-venetian-villa-in-palm-beach-florida
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:04 pm

armell verbond zijn hand met een linnen doek. vervolgens ging hij in een sofa liggen. met een glas wijn in de hand dacht hij aand de afgelopen avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:13 pm

Gabi had normale kleren aan een gewoon t/shirt en een kort spijkerrokje met sportschoenen er onder en ze liet de oprit op van het huis waar ze moest zijn en ze belde aan en ze wachte iets wat ongeduldig af,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:17 pm

armell hoorde de deurbel...hij zuchtte...hij stond met tegenzin op en liep naar de deur. toen hij hem open deed zag hij een meisje staan. "en wat moet een persoon zoals jij hier?" zei hij terwijl hij tegen de rand van de deur aan leunde en nonchalant van zijn wijn dronk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:20 pm

nou iemand van jou status had ik wel wat beleefder verwacht. zegt gabi en ze keek armell schattent aan. wat denk je tot ik kom doen...geen wijn met je drinken. zegt ze lichtjes uitdagent maar op een speelse manier en ze liep gewoon naar binnen, riley heeft een opdracht voor je en hij betaald je goed, zeg ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:27 pm

"so he does..." mompelde hij en keek gabi na terwijl zij zijn huis in liep. hij deed de deur dicht en liep haar achterna. "je vraagt niet eens hoe het met mij gaat...ik voel mij gekwetst. je bent toch wel benieuwd naar het welzijn van een oude vriend." hij grijnsde speels en ging weer op de sofa liggen. "neem toch plaats." zei hij en wees naar een grote stoel tegenover de sofa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:32 pm

Gabi grinnikte en liep op een hupelende manier door de waankamer en keek armell aan. sorry het was een drukke dag...en het is nogal laat. zegt ze en ze ging toen hij het zegt op de stoel zitten en keek hem aan. het is dringent het moet morgen gebeuren, maar ik zal nog even lief zijn hoe gaat het met je. zegt ze in een ademtocht door en ze zou blij zijn als ze klaar was vandaag maar dit was belangrijk en hoij moest jah zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:36 pm

"het gaat prima, en met jou? je zei dat de self proclamed undergoundking een opdracht voor mij heeft...en nog belangrijker..." hij nam een slok wijn. "hij betaald goed." hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:43 pm

Gabi glimlachte liefjes. fijn tot het goed gaat en...bij mij loopt alles wel op rolletjes alleen soms nogal wat druk maarjah daar valt mee te leven, zegt zze en ze ging een beetje liggen in de stoel en speelde met haar haren. nou jah hij wilt hem graag te pakken krijgen en hij betaald je 30.000 euro als je hem pakt morgen....en ze keek op haar horloge, hij gaat dadelijk drinken hij heeft morgen een dag vrij namelijk, zegt ze en ze keek armell aan en ze pakte een foto en gaf die aan hem...dit is hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:48 pm

hij pakte de foto en keek ernaar...hij grijnsde. "agentje...het lot speelt je in mijn handen zo te zien...beter..." hij righte zich weer tot gabi. deze klus zou ik nog wel gratis willen doen...maar houd dat still ik heb een reputatie hoog te houden." hij grijnsde weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:53 pm

gabi lachte nu, dus je kent hem ook...wat toevalig. zegt ze en ze speelde met een lok van der haren. tuurlijk zeg ik dat tegen niemand, maar zorg er voor tot je hem hoe dan ook te pakkenkrijgt voor morgen. volgt ze er achteraan en ze keek hem aan en glimlachte. hij drinkt niet snel alleen als hij een vrije dag heeft drinkt hij wel eens wat en let hij ietjes minder op dan normaal dus ik raad je aan hem dan te grazen te nemen...als hij maar blijft leven. zegt ze er snel bij wetent tot hij graar de overhand nam over het lot
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:56 pm

"hmmmm...je bint de kat op het spek en verwacht dat het spek er ongeschonden doorheen komt....arme kat.." hij klonk quasi bezorgt. daarna grijnsde weer. "vertel mij, wat is er zo belangrijk aan het vangen van agentje? wat heeft de big boss ermee te winnen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyzo nov 06, 2011 11:59 pm

gabi keek armell aan, geloof het of niet maar die jongen is een last een inorme last maar kan ook een goede aanwinst zijn en hij weet heel erg veel. en als je meer wilt weten boet je de big boss maar vragen. zegt ze speels en met een knip oog
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 12:10 am

hij zuchte. "nou...ik doe het...zeg maar tegen mr. important dat ik mij vrijwillig aanmeld om hem af te maken als hij hem zat is." hij knipoogde terug. "en nu? ga je nu weg of gaan we nog wat leuks doen?" hij grijnsde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 12:15 am

ik ben nu klaar met mijn opdrachtjes van vandaag dus...ik lust wel een wiskey zegt ze tegen hem en ze bleef met haar lok haren spelen, waarom wil je hem af maken,,vraagt ze dan

moet gaan doei DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 7:16 pm

armell wachte met andwoord geven tot hij gabi een glas had ingeschonken en weer was gaan zitten. "laten we zeggen dat mensen die mij in de weg staan, niet op mijn vriendenlijst staan..." hij grijnsde. "is er nog geen lijk gevonden sinds gister avond...op een boot ofzo?" hij nam een slok wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabi
White Star
White Star
Gabi


Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 10-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 7:25 pm

gabi keek armell aan en rolde met haar ogen. tuusrlijk hebben ze het lijk gevonden ze hebben het allleen niet bekent gemaakt om dat deze alweer in de haven heeft plaats gevonden. zegt ze en ze speelde lichtjes met het glas en ze nam een slokje. en ze willen geen paniek zaaien tot een of andere serie moordenaar rond loopt. zegt ze dan wat speels enn plagent tegen hem en ze nam weer een slokje
Terug naar boven Ga naar beneden
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 7:49 pm

armell lachte. "inderdaad dat zou zeer verontrustend zijn....kan ik er wat aan doen dat ze allemaal de haven in komen een voor een....waarom denk je dat ik hier ben gaan wonen? het is zeker minder vermoeiend dan ze achternajagen door heel frankrijk...." hij keek naar zijn glas wijn...hij dacht terug aan zijn jeugd...aan zijn ouders...zijn familie...en zijn eindeloze reizen achter de moordenaars aan. "hij zal ervoor boeten dat hij mij ervan weerhield dynearis fatsoenlijk af te maken..." zijn gezicht was ineens vol haat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lj
Black Moon
Black Moon
Lj


Aantal berichten : 308
Registratiedatum : 09-08-11

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 8:00 pm

Ga niet te ver armell we hebben die jonge nodig. zegt gabi en dronk het glas helemaal leeg. en trouwens dat van familie wreken heb je met hem gemeen. glimlacht ze dan en ze liep naar armell toe, hij heeft een jonger zusje. zegt ze dan en keek hem met twinkeldend ogen aan. ik zie je morgen wel ik ga slapen want als hij er is doe ik geen oog dicht. zegt ze en ze schudde even met aar lichaam. en ze knipoogde nog naar hem en liep na de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rpgen.actieforum.com
Armell

Armell


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 01-11-11
Leeftijd : 30

villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Emptyma nov 07, 2011 8:08 pm

Armell keek haar met begerige ogen na. "ik doe nu zeker geen oog meer dicht." mompelde hij. hij liep haar achterna en deed de deur achter haar dicht. toen liep hij terug naar zijn woonkamer. hij pakte een boek, schonk een nieuw glas wijn in en ging weer op de sofa zitten. hij begon te lezen. hij hield toch zo veel van een goede misdaad serie....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





villa noir Empty
BerichtOnderwerp: Re: villa noir   villa noir Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
villa noir
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Armell Noir

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Street War :: Neutraal gebeid-
Ga naar: