|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Lj Black Moon

Aantal berichten: 308 Registratiedatum: 09-08-11
 | Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 9:49 pm | |
| Lj had het onderhand wel gehad met meneertje heeft altijd wel ergens een antwoord op zijn tong liggen, en hij lag verborgen in de hoop zand en toen hij gee schoten meer hoorde vuurde hij zelf ook, en hij hoorde het van terroristen. jah daar lopen de gekste figuren rond maar wel allenmaal even gek, maar dan laait de woeden in hem op hoe wist die halve garen gast van regina, en hij stond op en begon schoeetent naar nezumi te lopen. waar heb je dat van daan. snauwt hij |
|
 | |
Nezumi Black Moon

Aantal berichten: 157 Registratiedatum: 10-08-11
 | Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 9:56 pm | |
| Nezumi bleef zitten, triomfantelijk omdat hij Lj had waar hij hem wou hebben. 'Laten we zeggen dat ik een goeie bekende van je werk ken die toevallig alles van jou wist. Hij was zo goed om het aan mij door te geven.' zei hij toen kalm en klemde zijn pistool vast in zijn losse greep. 'Helaas voor jou weten wij ook waar ze zich bevindt en kunnen we haar vangen, of het nou dag of nacht is. Dus ik zou maar stoppen met wild rond schieten en luisteren.' _________________  |
|
 | |
Lj Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 10:00 pm | |
| ik dacht tot je het ging zeggen als die gepakt werdt tot die moest luisteren zullen we al vast in het hoofdkwatier schuilplaats van de terroristen spelen met nazumi Lj (en regina die kan ook mee worden genomen he) en tot hij Lj gaat vertellen wat hij wilt en zo en hij vertelt regina wat ze is of zo van Lj ------
Lj werd er alleen maar bozer van en bleef schieten tot je alleen nog maar klik klik hoorde en hij dook vlug achter een muurtje en hij schelde eerst nog woedende verwijzingen naar hem wat hij met hem zou doen als hij ook maar in de buurt van regina kwam, en daana bleef het eventjes stil. ik zal haar beschermen je komt niet bij haar in de buurt hoor je me |
|
 | |
Nezumi Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 10:20 pm | |
| Toen Nezumi de klikjes hoorde kwam hij direct in beweging: Hij stak zijn pistool in zijn riem wn rende op de plek af waar Lj zich bevond. Dankzij freerunning technieken klom hij met gemak over het gammele muurtje en landde voor Lj. Hij greep de jongen bij zijn keel en kneep er wat in. 'Je gaat nu mee, heethoofd. Of je het nou wilt of niet.' zei hij kort, zijn ogen nog steeds verborgen. _________________  |
|
 | |
Lj Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 10:23 pm | |
| Lj greep de hand van de jongen stevig beet en hij voelde hioe de jongen wat knee er in. dacht het niet snauwt hij en hij zag het gezicht van de jongen niet maar hij raapte een hoekige steen op en sloeg er mee zo hart hij kon tegen zijn ellenboog aan waarmee hij zijn keel vast had, jammer voor je maar dat wordt vandaag niet en als het aan mij licht nooit niet, schreeuwt hij |
|
 | |
Nezumi Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 10:34 pm | |
| Als je goed naar Nezumi's gezicht keek kon je nog zien dat hij op zijn kiezen beet door de pijn. 'Wil je het zo spelen? Goed dan.' siste hij nijdig en trok met zijn vrije hand een mes. Hij liet Lj's keel los, drukte een van zijn handen tegen de muur en stak het mes er dwars door heen. 'Wat zei je nou, agentje?' vroeg hij spottend maar kil en trok een tweede mes die hij even in zijn hand liet tollen. 'Als je wilt steek ik deze door je andere hand. Voor mij is het geen probleem.' _________________  |
|
 | |
Lj Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk ma nov 07, 2011 10:42 pm | |
| Lj keek nezumi met een triomvolle grijns aan,pijn he. zegt hij speelselijk, maar dan voelt hij hoe een mes zijn hand doorboort en hij schreeuwt het uit van de pijn, maar strapt ook naar nazumi. eritant rot joch dat je der wel niet bent, snauwt hij en vloekt nog wat er bij maar dan zie je een rebelse twinkeling in zijn ogen staan en hij kijkt naar de dolk in nazumi's hand, moet ik daar bang voor zijn ik heb wel ergere dingen meegemaakt dus laat maar komen, snauwt hij, hij was een van de enige agenten die je totaal niet kon breken met pijn binnen de ctu |
|
 | |
Nezumi Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk di nov 08, 2011 7:44 am | |
| Nezumi ontving de trap van hem gewoon maar liet geen spoortje van pijn op zijn gezicht zien. 'Tsk, had ook niet anders verwacht.' siste hij zachtjes, meer tegen zichzelf dan tegen Lj. Hij groef even diep in zijn zak en haalde een spuit eruit met een spul dat je spieren verslapte. 'Speciaal gemaakt voor opstandige agentjes.' zei hij nog voor hij de spuit in Lj's nek drukte en de inhoud naar binnen spoot. _________________  |
|
 | |
Lj Black Moon

| Onderwerp: Re: Vervallen wijk di nov 08, 2011 5:47 pm | |
| Lj keek nazumi aan die gevarlijk dichtbij was en toen hij die spuitt zag probeerde hij hem nog weg te trappen maar het was te laat en hij voelde hoe hij de spuit in zijn nek geduwt werd de plek waar zo iets heel snell ging werken, en hij kreunde toen hij het spul voelde binnen lopen. en hij bleef verzet tonen maar hij werd langzamerand met de bewegingen rustig maar het vloeken heild lekker aan
(armell heeft Lj ook gepakt voor jou he dus die brengt hem na de terroristen huis waar hij nu zit:) |
|
 | |
|